Neprihlásený používateľ
Katalóg SFÚ
  1. Zvuky v reklamě [kniha]

    Zodpovednosť
    Andrea Rafajová
    Vydanie, verzia a pod.
    1. vyd.
    Datovanie
    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2017
    Fyzický popis
    343 s. : ilustr., faksim., tab., noty
    Štandardné číslo
    ISBN 978-80-7380-673-6 (brož.)
    Jazyk
    čeština
    Jazyk zhrnutia
    angličtina, nemčina
    Anotácia
    V práci sa autorka zaoberá základmi hudebných štruktúr v audiovizuálnom diele už od jejho nejmenších zložiek a ponúka čitateľovi možnost nahliadnúť pod pokličku jeho práce hudobných reklamných skladateľov. V jednotlivých kapitolách sa popisuje aj historický vývoj a súčasná situácia reklamy z hudebného hľadiska, a to v rozhlase, televízi aj na internete. Racionálne správy podané v reklame je možné zhudobniť a tým emočne manipulovať a pohrávať tak s myslením spotrebiteľa s cieľom ho prinútiť k určitému spôsobu nákupného správania. Veľmi dôležitou časťou publikácie je stanovenie podmienok účinnosti hudby v reklamnom spote.
    Neúplný obsah
    Anglické a nemecké resumé
    PH – všeobecné (tematické)
    hudba
    hudba a médiá
    hudba vo filme
    hudobná semiotika
    hudobná teória
    hudobná veda
    reklama v televízii
    reklamy
    PH – druh, žáner, forma
    monografie
    Poznámky
    Bibliografia a menný a vecný register
    Autorská a iná zodpoved.
    Rafajová, Andrea - Autor
    Krajina
    Česká republika
    Katalogizácia
    SFU, 21.05.2018 ; AACR2 (rev.24.05.2018)
    Kategória
    monografie
    SignatúraPrír.čísloLokácia
    K 581510 477Knižnica (ODKS)

Katalóg SFÚ

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.