Neprihlásený používateľ
Katalóg SFÚ
  1. Ogilvy o reklamě [kniha]

    Zodpovednosť
    David Ogilvy
    Vydanie, verzia a pod.
    3. vyd.
    Datovanie
    Praha : Management Press, 2001
    Fyzický popis
    223 s. : ilustr.
    Štandardné číslo
    ISBN 80-7261-047-3 (viaz.)
    Jazyk
    čeština
    Anotácia
    Kniha legendy svetovej reklamy, tvorcu brilantných reklamných kampaní a zakladateľa jednej z najväčších svetových reklamných agentúr, Davida Ogilvyho. So svojou otvorenosťou a argumentačnou presvedčivosťou zhrňuje svoje celoživotné skúsenosti s tým, ako robiť reklamu, ktorá predáva. Doplnené ukážkami reklamnej tvorby.
    PH – všeobecné (tematické)
    reklamy
    PH – druh, žáner, forma
    štúdie
    Autorská a iná zodpoved.
    Ogilvy, David - Autor
    Krajina
    Česká republika
    Katalogizácia
    SFU, 29.07.2010 ; AACR2 (rev.04.05.2018)
    Kategória
    monografie
    SignatúraPrír.čísloLokácia
    K 19823858Knižnica (ODKS)

Katalóg SFÚ

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.