Neprihlásený používateľ
Katalóg SFÚ
  1. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace [kniha]

    Zodpovednosť
    kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady
    Vydanie, verzia a pod.
    3., rozš. vyd.
    Datovanie
    Praha : Libri, 2007
    Fyzický popis
    263 s. : ilustr.
    Štandardné číslo
    ISBN 978-80-7277-266-7 (brož.)
    Jazyk
    čeština
    Anotácia
    Tretie, rozšírené vydanie obohatené o ďalšie heslá z už zaradených odborov – tlač, elektronické médiá, informačné technológie a pod., ako aj z nového odboru – marketingu, jeho stratégií a každodennej praxe v médiách.
    PH – všeobecné (tematické)
    žurnalistika
    marketingová komunikácia
    televízia
    PH – druh, žáner, forma
    špecializované encyklopédie
    Autorská a iná zodpoved.
    Osvaldová, Barbora - Zostavovateľ / Kompilátor
    Krajina
    Česká republika
    Katalogizácia
    SFU, 06.11.2009 ; AACR2 (rev.26.07.2022)
    Kategória
    encyklopédie
    SignatúraPrír.čísloLokácia
    K 32656184Knižnica (ODKS)

Katalóg SFÚ

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.